Strona główna » Outsourcing w Branży IT » Wstępny audyt systemu
Rozpoczęcie współpracy wymaga określenia bieżącego stanu rozwiązań informatycznych w przedsiębiorstwie. Należy określić jakie kluczowe procesy biznesowe są zależne od systemów IT i w jakim stopniu. Trzeba również odpowiedzieć na pytanie czy zdarzają się awarie, jaki mają wpływ na działanie firmy, czy system informatyczny umożliwia rozwój biznesu firmy. Na tym etapie zarządy i właściciele firm określają swoje oczekiwania w stosunku do IT.
Kolejnym krokiem jest sprawdzenie bieżącej konfiguracji elementów infrastruktury, serwerów, oprogramowania w celu określenia silnych i słabych stron posiadanych rozwiązań, oraz wykrycie i nazwanie pojedynczych punktów awarii. W wyniku naszych działań wspólnie z Klientem dysponujemy wiedzą o konfiguracji systemów.
Klient otrzymuje raport poaudytowy, który zawiera szereg usystematyzowanych informacji:
W związku z przeprowadzonym audytem Klient otrzymuje następujące korzyści:
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, skontaktuj się z nami telefonicznie, mailowo z: