Strona główna » Outsourcing w Branży IT » Raportowanie
Dobre praktyki zdefiniowane m.in. w bibliotekach ITIL wymagają by świadczone przez IT dla biznesu usługi i ich parametry były ściśle określone w umowach SLA. Aby weryfikować jakość obsługi należy zdefiniować mierzalne wartości, których raportowanie dostarczać będzie informacji na temat poziomu świadczonych usług i ewentualnych słabych stron systemu IT.
Stosowane przez nasz dział wsparcia rozwiązania pozwalają generować m.in. raporty na temat:
W ramach naszych umów serwisowych, przygotowujemy również opcjonalne miesięczne lub kwartalne raporty dla zarządów i kierownictwa obrazujące bieżący stan systemów IT: statystyki użycia, istotne problemy, słabe strony systemów, zagrożenia i potencjalne działania niezbędne do wykonania.
Dzięki raportowaniu menedżerowie dysponują syntetycznymi informacjami ułatwiającymi podejmowanie trafnych decyzji w zakresie działalności operacyjnej oraz planów budżetowych.
Aby dowiedzieć się więcej porozmawiaj z nami przez telefon, napisz maila do: