Upgreat

Outsourcing IT - outsourcing usług informatycznych dla firm

Naszą misją jest wspieranie przedsiębiorstw w zakresie systemów teleinformatycznych podczas realizacji ich celów biznesowych.

Sprawne zarządzanie nowoczesnym i złożonym środowiskiem IT wymaga zaawansowanej wiedzy nie tylko w zakresie technologii, ale również procesów biznesowych, czy dobrych praktyk zdefiniowanych np. w bibliotece ITIL. Nasz zespół techniczny jest przygotowany do przejęcia opieki nad całością lub wybranymi fragmentami systemu IT.

Wybierając outsourcing, firma decyduje się na częściowe powierzenie pewnych zadań innym podmiotom gospodarczym. Zwłaszcza jeżeli te zadania nie są bezpośrednio związane z branżą, w której takie przedsiębiorstwo działa. Outsourcing w pierwszej kolejności służy poprawie osiąganych rezultatów dzięki zaangażowaniu najlepszych dostępnych profesjonalistów. Przy okazji może on okazać się bardzo opłacalną formułą, pozwalającą na zaoszczędzenie środków i przeznaczenie ich na inne cele strategiczne.​

Rozpocznij współpracę z nami

Chcemy aby nawiązanie współpracy było bardzo łatwe. Możemy zacząć od zaraz - wystarczy kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta.

Nasi Klienci

Wspieramy wiele znanych przedsiębiorstw polskich i międzynarodowych, a także obsługujemy Klientów z segmentu małych i średnich firm.

Dlaczego profesjonalna firma IT?

Wspomagamy utrzymanie ciągłości biznesowej firmy, współpracujemy z działami biznesowymi i działami IT. Nasze kompetencje i doświadczenie pozwalają na szybką diagnozę i działanie.

Wstępny audyt systemu

Uproszczony audyt systemu IT daje możliwość szybkiego rozpoczęcia współpracy i podjęcie właściwych decyzji dotyczących zakresu obsługi. Właściciele i osoby zarządzające uzyskują syntetyczny obraz posiadanych zasobów IT.

Współpraca i umowy serwisowe

Obsługa dostosowana do potrzeb Klientów. Reagujemy na zgłoszenia nawet w ciągu 2 godzin przez 365 dni w roku, 24 godziny na dobę.

Co obsługujemy?

Realizujemy administrację infrastrukturą IT, działania zwiększające bezpieczeństwo systemów, obsługę awarii i utrzymanie ruchu oraz wsparcie użytkowników.

System HELPDESK

Nowoczesne narzędzia umożliwiają natychmiastowe podjęcie działań i rozwiązanie problemu w ciągu minut a internetowy system zgłoszeń pozwala na komunikację z Klientami i zarzadzanie pracami .

Raportowanie

Oprócz szczegółowych danych o działaniach wykonanych w poszczególnych miesiącach, informujemy na bieżąco o zagrożeniach dla funkcjonowania systemu IT i możliwych sposobach ich usunięcia.

Rozpocznij współpracę z nami

Jeśli szukasz wsparcia dla Twojego systemu IT, poświęć kilka minut, poprowadzimy Cię najkrótszą ścieżką. Proponujemy kilka prostych kroków:

Krótki kontakt telefoniczny lub mailowy 

Podpisanie umowy o poufności.

Bezpłatny, w przypadku rozpoczęcia współpracy, audyt wstępny dotyczący konfiguracji systemu IT pozwalający na ocenę czym dysponuje przedsiębiorstwo i czy niezbędne są zmiany posiadanych zasobów.

Określenie parametrów obsługi: RPO, RTO, czas reakcji, czas przywrócenia usług IT.

Podpisanie umowy serwisowej.

Od tej chwili jesteśmy na każde Twoje zawołanie 🙂 Chcesz o tym porozmawiać? Zadzwoń, napisz maila do

Nasi klienci

Już prawie 30 lat obsługujemy naszych Klientów w ramach stałych umów serwisowych. Z niektórymi z tych Klientów współpracujemy prawie od początku naszej działalności, a z większością z nich łączą nas wieloletnie umowy. Traktujemy to jako wyraz zaufania i jednocześnie ocenę naszej pracy.

Wśród naszych Klientów są zarówno duże firmy, jak również przedsiębiorstwa z sektora MŚP. W niektórych przypadkach zakres naszej obsługi pokrywa wszystkie potrzeby przedsiębiorstw dotyczące systemów teleinformatycznych, w innych zaś tylko pewną część. Poniżej kilka przykładów współpracy stałej współpracy serwisowej.

  • W jednej największych sieci sklepów w Polsce opiekujemy się siecią rozległą łączącą tysiące lokalizacji.
  • W fabryce opon koncernu Bridgestone w Poznaniu jesteśmy odpowiedzialni za sieć lokalną, serwery, pamięci masowe, backup i obsługę  części użytkowników.
  • Pracujemy również dla wielooddziałowego przedsiębiorstwa Nijhof-Wassink w Polsce i Holandii. W tym przypadku zakres naszych usług to obsługa sieci, aplikacji on-premise i chmurowych, a także codzienne rozwiązywanie problemów użytkowników.
  • W biurze rachunkowym i doradczym BOOQ Sp. z o.o. odpowiadamy za całokształt zagadnień związanych z IT. W tym w szczególności za aplikacje wykorzystywane przez księgowość, pracę z aplikacjami Microsoft 365, zarządzanie dokumentami, infrastrukturę serwerową, sieć lokalną i bezprzewodową, styk z siecią Internet, komputery użytkowników i drukowanie.

Naszą misją jest zapewnienie nieprzerwanej i bezpiecznej pracy użytkowników, wyprzedzanie problemów i doradzanie naszym Klientom optymalnych z ich punktu widzenia rozwiązań.

Jeżeli jesteście zainteresowani referencjami lub rozmową z naszymi Klientami na temat naszej obsługi prosimy o telefon, maila do:

Krzysztof Mirecki <br> Krispol Sp. z o.o.
Krzysztof Mirecki
Krispol Sp. z o.o.
Czytaj więcej
Nasza współpraca przebiega zawsze sprawnie, dzięki czemu w sytuacjach krytycznych, wymagających natychmiastowej reakcji i eksperckiej wiedzy możemy liczyć na wsparcie firmy UpGreat.
Piotr Maciejewski <br> Bridgestone Poznan Sp. z o.o.
Piotr Maciejewski
Bridgestone Poznan Sp. z o.o.
Czytaj więcej
Projekty z udziałem inżynierów UpGreat są realizowane w profesjonalny sposób. Jesteśmy zadowoleni ze współpracy, która trwa nieprzerwanie od 2004 roku.
Violetta Maciejewska <br> Luvena S.A.
Violetta Maciejewska
Luvena S.A.
Czytaj więcej
Potwierdzam bardzo dobrą współpracę z firmą UpGreat w zakresie wdrażania i administracji systemów wirtualizacji, bezpieczeństwa i backupu. Współpraca trwa ponad 20 lat.
Artur Owczarek <br> The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o.
Artur Owczarek
The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o.
Czytaj więcej
Firmie UpGreat powierzyliśmy wykonanie projektu oraz wdrożenia wirtualnej platformy serwerowej oraz pamięci masowych w trzech lokalizacjach. Projekt został profesjonalnie i należycie zrealizowany.
Gilles Lambert <br> Katoen Natie Logistyka
Gilles Lambert
Katoen Natie Logistyka
Czytaj więcej
Katoen Natie Logistyka Sp. z o.o. made the decision in 2020 to start activity in Wroclaw, Poland. We are most satisfied with the quick, efficient and competent IT services as provided by UpGreat for our logistic platform. More specifically UpGreat installed fiber optic and copper cabling and launched a wireless network in good cooperation with our IT department. I can recommend them as a proven partner in the field of IT services.
Gerrit Otten <br>Nijhof-Wassink Groep
Gerrit Otten
Nijhof-Wassink Groep
Former IT Manager
Czytaj więcej
Nijhof-Wassink cooperates with UpGreat for more then 20 years and the relationship has always been build on trust. I’ve created a virtual IT team by joining UpGreat employees in my team. We did a lot of complex projects together and each time I can trust on UpGreat’s extensive knowledge. Their engineers are highly skilled and really know what they are doing. Communication is open, direct and problems are handled with respect from both sides. I would recommend UpGreat if you are looking for an IT partner instead of just technical knowledge. Their added value is understanding your company’s needs by asking the right questions and aligning your IT strategy.
Poprzedni
Następny

Dlaczego warto korzystać z usług profesjonalnej firmy IT

Współpraca z nami to korzyści w zakresie:

  • Ciągłości biznesowej przedsiębiorstwa – aplikacje i systemy biznesowe są zawsze dostępne,
  • Poczucia bezpieczeństwa i komfortu działów biznesowych – szybka pomoc, miła obsługa, komfort pracy,
  • Poczucia bezpieczeństwa działów IT – wsparcie eksperckie, pomoc w razie awarii, wieloosobowe kompetencje.

Opieka nad systemem informatycznym przez UpGreat przyniesie wiele korzyści dla Waszego przedsiębiorstwa:

  • koncentracja na podstawowym biznesie i uproszczenie struktury organizacyjnej,
  • niezależność, transparentność i kontrola nad własnymi zasobami,
  • pełna odpowiedzialność ze strony zewnętrznego partnera jako osoby prawnej,
  • przewidywalne koszty posiadania zasobów IT,
  • okresowe raporty o stanie systemu IT – zawsze aktualna dokumentacja – możliwość planowania rozwoju IT.

UpGreat jako zewnętrzna firma specjalizująca się w obsłudze IT to:

  • transfer wiedzy do Klienta, szerokie kompetencje merytoryczne i doświadczenie wynikające z obsługi wielu firm różnych wielkości,
  • dostępność wsparcia niezależnie od pory dnia i roku,
  • rozbudowane zaplecze techniczne obejmujące również producentów rozwiązań IT.

Dzięki współpracy z UpGreat:

  • Klientów nie dotyczą problemy związane z zarządzeniem personelem (choroby, urlopy, rotacja),
  • nie ma potrzeby finansowania rozwoju własnych specjalistów,
  • dane przetwarzane w firmie są dobrze chronione dzięki stosowanym u nas rozwiązaniom technicznym,
  • Klienci posiadają gwarancję ciągłości biznesowej.

Jeśli Cię zainteresowaliśmy, skontaktuj się nami telefonicznie, mailowo z:

Wstępny audyt systemu​

Rozpoczęcie współpracy wymaga określenia bieżącego stanu rozwiązań informatycznych w przedsiębiorstwie. Należy określić jakie kluczowe procesy biznesowe są zależne od systemów IT i w jakim stopniu. Trzeba również odpowiedzieć na pytanie czy zdarzają się awarie, jaki mają wpływ na działanie firmy, czy system informatyczny umożliwia rozwój biznesu firmy. Na tym etapie zarządy i właściciele firm określają swoje oczekiwania w stosunku do IT.

Kolejnym krokiem jest sprawdzenie bieżącej konfiguracji elementów infrastruktury, serwerów, oprogramowania w celu określenia silnych i słabych stron posiadanych rozwiązań, oraz wykrycie i nazwanie pojedynczych punktów awarii. W wyniku naszych działań wspólnie z Klientem dysponujemy wiedzą o konfiguracji systemów.

Klient otrzymuje raport poaudytowy, który zawiera szereg usystematyzowanych informacji:

  • oczekiwania i plany w stosunku do systemów informatycznych na poziomie biznesowym,
  • kluczowe informacje o bieżącej konfiguracji rozwiązań IT,
  • w jakim stopniu infrastruktura odpowiada potrzebom i oczekiwaniom firmy,
  • jaki jest poziom bezpieczeństwa danych i jakie są możliwości w zakresie utrzymania ciągłości biznesowej.

W związku z przeprowadzonym audytem Klient otrzymuje następujące korzyści:

  • wiedzę o „stanie IT”
  • informacje o zagrożeniach i niezbędnych dalszych działaniach,
  • możliwość świadomego określenia wymagań biznesowych w zakresie ciągłości biznesowej,
  • podstawę do prowadzenia rozmów o kształcie planowanej umowy serwisowej.

 

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, skontaktuj się z nami telefonicznie, mailowo z:

Współpraca i umowy serwisowe

Nasza wizja współpracy to długoletnia relacja zapewniająca Klientowi rozwój systemów IT stosownie do potrzeb działów biznesowych oraz utrzymanie ciągłości pracy procesów w firmie poprzez gwarancję nieprzerwanego działania kluczowych aplikacji. Drogą do osiągnięcia tych celów są umowy serwisowe. Ich działanie charakteryzujemy poprzez następujące wspólnie uzgodnione parametry:

Gotowość serwisowa – Gotowość do rozpoczęcia obsługi zgłoszenia / incydentu. W zależności od potrzeb obsługujemy Klientów nawet przez całą dobę przez 365 dni w roku. Zgłoszenia mogą być realizowane za pośrednictwem aplikacji helpdeskowej, mailem lub telefonicznie.

Czas reakcji na zgłoszenie – Gwarantowany, maksymalny czas reakcji na zgłoszenie awarii zależny od klasy zgłoszenia – np. 2 godziny zegarowe.

Gwarantowany czas przywrócenia dostępności usług – Po spełnieniu określonych warunków technicznych i wdrożeniu rozwiązań niezawodnościowych możliwa jest gwarancja czasu przywrócenia dostępności określonych usług ważnych dla przedsiębiorstwa / organizacji.

Czynności rutynowe – Skatalogowane czynności administracyjne i utrzymaniowe realizowane wg listy kontrolnej. Mogą to być czynności techniczne lub np. kompleksowa realizacja standardowych, skatalogowanych usług jak na przykład przyjęcie nowego pracownika lub zmiana zakresu uprawnień.

Obsługa awarii – Obsługa zdarzeń kluczowych dla funkcjonowania przedsiębiorstwa / organizacji zgodnie z zaplanowanymi scenariuszami.

Wsparcie użytkowników – Obsługa zgłoszeń użytkowników lub doradztwo telefoniczne.

RPO (Recovery Point Objective) – Punkt w czasie, do którego do którego aplikacje / system IT zostaną przywrócone w wyniku działań serwisowych po awarii.

 RTO (Recovery Time Objective) – Czas potrzebny aby przywrócić system do stanu określonego parametrem RPO.

Chcesz porozmawiać o sprawnej obsłudze awarii? Wystarczy kontakt telefoniczny lub mailowy z:

Co obsługujemy?

Nasza opieka serwisowa obejmuje 4 podstawowe kategorie usług:

  • Administracja infrastrukturą IT,
  • Rutynowe czynności zwiększające bezpieczeństwo systemów,
  • Obsługa awarii i utrzymanie ruchu,
  • Wsparcie użytkowników.

Te działania wykonujemy w następujących zakresach:

  • Obsługa stacji roboczych i notebooków,
  • Obsługa sieci lokalnych i rozległych,
  • Obsługa styku z siecią Internet,
  • Wsparcie w zakresie bezpieczeństwa informatycznego,
  • Obsługa centrów danych (serwerowni, również on-premise / cloud),
  • Obsługa aplikacji biurowych i biznesowych (Comarch Optima / XL, Exact Globe, Płatnik, Sage Symfonia, Insert GT), Saldeo OCR,
  • Obsługa usług chmurowych (w tym Microsoft Office 365).

Jak można zauważyć staramy się zapewnić kompleksową obsługę średniej wielkości firmom, które chcą koncentrować się na najważniejszych zadaniach i zlecić utrzymanie systemu IT zewnętrznemu partnerowi.

Jaki obszar opieki interesuje Cię najbardziej? Porozmawiaj o tym z nami przez telefon, napisz maila do:

System Helpdesk IT​

Oferujemy Klientom wykorzystanie nowoczesnych narzędzi wspierających obsługę zgłoszeń. Korzystamy z systemu ServiceCamp oraz oprogramowania TeamViewer Remote Management renomowanej firmy TeamViewer. Dzięki temu możemy niezwłocznie, w ciągu minut rozpocząć rozwiązywanie problemu Klienta.

Nasi Klienci posiadają również własne systemy obsługi zgłoszeń. W tym przypadku pracujemy na ich systemach aby umożliwić spójne zarządzanie usługami serwisowymi, co ma szczególne znaczenie w przypadku przedsiębiorstw wielooddziałowych i międzynarodowych.

Potrzebujesz więcej informacji o systemach ticketowych lub o zdalnym świadczeniu usług? Skontaktuj się z nami przez telefon, napisz maila do:

Raportowanie​

Dobre praktyki zdefiniowane m.in. w bibliotekach ITIL wymagają by świadczone przez IT dla biznesu usługi i ich parametry były ściśle określone w umowach SLA. Aby weryfikować jakość obsługi należy zdefiniować mierzalne wartości, których raportowanie dostarczać będzie informacji na temat poziomu świadczonych usług i ewentualnych słabych stron systemu IT.
Stosowane przez nasz dział wsparcia rozwiązania pozwalają generować m.in. raporty na temat:

  • czasów reakcji na zgłoszenie,
  • czasów obsługi zgłoszenia,
  • najczęściej pojawiających się zgłoszeń,
  • najbardziej czasochłonnych zgłoszeń,
  • całości czasu poświęconego na obsługę,
  • ilości zgłoszeń w dowolnym przedziale czasowym,
  • ilości zgłoszeń od danej osoby/działu/organizacji.

 W ramach naszych umów serwisowych, przygotowujemy również opcjonalne miesięczne lub kwartalne  raporty dla zarządów i kierownictwa obrazujące bieżący stan systemów IT: statystyki użycia, istotne problemy, słabe strony systemów, zagrożenia i potencjalne działania niezbędne do wykonania.

Dzięki raportowaniu menedżerowie dysponują syntetycznymi informacjami ułatwiającymi podejmowanie trafnych decyzji w zakresie działalności operacyjnej oraz planów budżetowych.

Aby dowiedzieć się więcej porozmawiaj z nami przez telefon, napisz maila do:

Rozpoczęcie współpracy wymaga określenia bieżącego stanu rozwiązań informatycznych w przedsiębiorstwie. Należy określić jakie kluczowe procesy biznesowe są zależne od systemów IT i w jakim stopniu. Trzeba również odpowiedzieć na pytanie czy zdarzają się awarie, jaki mają wpływ na działanie firmy, czy system informatyczny umożliwia rozwój biznesu firmy. Na tym etapie zarządy i właściciele firm określają swoje oczekiwania w stosunku do IT.

Kolejnym krokiem jest sprawdzenie bieżącej konfiguracji elementów infrastruktury, serwerów, oprogramowania w celu określenia silnych i słabych stron posiadanych rozwiązań, oraz wykrycie i nazwanie pojedynczych punktów awarii. W wyniku naszych działań wspólnie z Klientem dysponujemy wiedzą o konfiguracji systemów.

Klient otrzymuje raport poaudytowy, który zawiera szereg usystematyzowanych informacji:

  • oczekiwania i plany w stosunku do systemów informatycznych na poziomie biznesowym,
  • kluczowe informacje o bieżącej konfiguracji rozwiązań IT,
  • w jakim stopniu infrastruktura odpowiada potrzebom i oczekiwaniom firmy,
  • jaki jest poziom bezpieczeństwa danych i jakie są możliwości w zakresie utrzymania ciągłości biznesowej.

W związku z przeprowadzonym audytem Klient otrzymuje następujące korzyści:

  • wiedzę o „stanie IT”
  • informacje o zagrożeniach i niezbędnych dalszych działaniach,
  • możliwość świadomego określenia wymagań biznesowych w zakresie ciągłości biznesowej,
  • podstawę do prowadzenia rozmów o kształcie planowanej umowy serwisowej.

 

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, skontaktuj się z nami telefonicznie, mailowo z: