Bezpieczeństwo informacji w urzędach

W okresie od września do listopada firma UpGreat bierze udział w trzech konwentach informatyków (wielkopolskim, mazowieckim oraz śląskim) – cyklicznych imprezach organizowanych z myślą o pracownikach urzędów i instytucji publicznych. Podczas tych spotkań omawiane są zagadnienia związane z dostosowywaniem placówek samorządowych do wymogów regulacji prawnych dotyczących m.in. informatyzacji, ochrony danych osobowych czy Krajowych Ram Interoperacyjności. W spotkaniach biorą również udział eksperci firmy UpGreat z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego, ochrony danych osobowych, audytów i polityk bezpieczeństwa. Nasi konsultanci doradzają informatykom z placówek publicznych w jaki sposób dostosować swoje systemy do wymogów rozporządzenia KRI związanych m.in. z wdrożeniem Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji. Omawiamy kwestie dotyczących wdrażania polityk bezpieczeństwa informacji oraz szacowania i analizy ryzyka. Odpowiadamy też na pytania dotyczące znowelizowanej Ustawy o Ochronie Danych Osobowych i obowiązków Administratora Bezpieczeństwa Informacji.
Szczególną uwagę poświęcamy audytom bezpieczeństwa i testom penetracyjnym, które stanowią nieodzowny element zarządzania bezpieczeństwem w każdej organizacji.